сряда, 9 юни 2010 г.

Аз обичам Живота! А ТИ?

Аз обичам Живота!
А ТИ? 

Опитвам се винаги да започвам
деня с Усмивка!
А ТИ? 

Вярно е, че от много усмивки
се образуват повече бръчки по лицето... 

 Но затова пък честият и искрен смях
запазват вечно млади духът и сърцето! 

А и няма по-хубав начин от Усмивката,
чрез който да покажеш на света
с какви хубави трапчинки те е дарила природата! 

 Освен това,
очите също се смеят, знаеш.
Но за да заблестят зениците,
е нужно първо да се усмихнат устните! 


Не е чак толкова трудно да бъдем Щастливи...
Има безброй много поводи за Усмивка!

И стига наистина да го да искаш,
ти също винаги ще успяваш
да си намериш такива... 


Замисли се само,
колко много хора те обичат,
по един или друг начин...

А сега преброй наум, колко са хората,
които ти цениш и обичаш...
Оказаха се повече,
отколкото подозираше, нали?  

 Какво очакват те от теб?
А какви са твоите очаквания от тях?
Ако отговорът ти е "ОБИЧ"...
Първият и най-лесен начин да я покажеш
е Усмивката! 




1 коментара:

Вили каза...

И аз обичам живота!
Дали правя грешки? Правя...
Дали съм перфектна? Не съм!
Дали мога да съм идеална? Не мога!
Затова ме приеми такава, каквато съм!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------