петък, 26 ноември 2010 г.

TE EXTRAÑO

TE EXTRAÑO
"Липсваш ми" един текст, трима различни изпълнители, едно чувство!





Липсваш ми
Когато слънцето подава ръка
на хоризонта
Когато мракът потушава глъчката
на хората
Умората навличам, която после
не си отива
Като знак за нещо
още мое

Липсваш ми
С твоите погледи
И с онази твоя усмивка почти неволна
С извиненията от онези твоите навярно
Си оня възел в гърлото,
който не се преглъща
И ти, и ти



Ми липсваш, ми липсваш
Може да се преструвам, че съм добре, но ми липсваш
Сега разбирам какво означава
Да те усещам до себе си преди да заспивам
Докато бродя с боси крака
вътре в душата

Липсваш ми и бих могъл
Да потърся друга жена,
но бих се заблудил
Ти си моето мъчение без край
Студенината на утрините ми
Когато се оглеждам наоколо
И чувствам, че ми липсваш

Е време, когато мога да ти дам малко повече
И ти, и ти



Ми липсваш и бих могъл
Да потърся друга жена,
но бих се заблудил
Ти си моето мъчение без край
Студенината на утрините ми
Когато се оглеждам наоколо
И чувствам, че ми липсваш

бутон за споделяне

1 коментара:

nana каза...

ОБИЧАМ ТЕ.Обезумявам по теб.Няма сила ,която да ме откаже от любовта ми към теб.За мен си всичко

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------