понеделник, 3 януари 2011 г.

Texas - I'll See It Through






Когато ме докосваш
усещам че не си в състояние да направиш
нищо с което да ме отдалечиш от себе си
И знам че в миналото си имал лош късмет
Така че трябва да ти помогна, за да останеш

Ти си всичко, което някога съм искала
Ти си всичко от което се нуждая...това си ти
Ти си всичко, което някога бих искала
и да те обичам, е най-правилното нещо,
което трябва да направя
Осъзнавам го напълно

 Когато затворя очи
мисълта за теб ме отвежда на места,
които никога не съм виждала
А дъждът...той навява
чистотота ти към моята кожа, за да ме пречисти

Ти си всичко, което някога съм искала
Ти си всичко от което се нуждая...това си ти
Ти си всичко, което някога бих искала
и да те обичам, е най-правилното нещо,
което трябва да направя
Осъзнавам го напълно

Ще ти покажа моята любов
ще ти покажа нашата любов

Ти си всичко, което някога съм искала
Ти си всичко от което се нуждая...това си ти
Ти си всичко, което някога бих искала
и да те обичам, е най-правилното нещо,
което трябва да направя
Осъзнавам го напълно

Texas - I'll See It Through
share button

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------