вторник, 8 февруари 2011 г.

Vivo per lei...

Vivo per lei - Andrea Bocelli & Giorgia 


    ♫ Живях за нея.
    Откакто за първи път я срещнах,
    дори не помня как, но
    тя влезе в мен и там остана.
    Живях за нея, защото тя накара
    моята душа силно да вибрира,
    живях за нея и това не ми тежеше. ♫


    ♫ Аз живея за нея, също, и знаеш ли,
    не бъди ревнив,
    тя принадлежи на всеки, който
    има нужда от нея,
    това е като двойна спалня в стая за един,
    на всеки който сега знае,
    че не е сам и тя му принадлежи-
    ето за това и аз живея за нея. ♫


    ♫ Те е муза, която ни кани
    да я помилваме с нашите пръсти,
    през пиaното
    смъртта изглежда далеч,
    аз живея за нея. ♫














    ♫ Аз живея за нея, тази която знае
    да бъде мила и чувствителна,
    понякога те удря, но това е
    като гръм, който не нарянява. ♫


    ♫ Аз живея за нея, знам, че тя ме кара
    да пътувамот град на град,
    което малко ме натъжава, но поне съм жив. ♫

    ♫ Боли, когато тя си тръгва
    и живея по хотелите заради нея,
    това расте с невероятно удоволствие,
    аз живея за нея във водовъртежи
    и чрез моя глас
    тя се разпростира и ражда любов. ♫ 



    ♫ Аз живея за нея, и нямам нищо друго,
    и колко много други срещам
    на които,също като мен, е изписано на лицата им:
    "Аз живея за нея". ♫ 



    ♫ Аз живея за нея!
    По дни или срещу стени,
    аз живея за нея до предела!
    ...Или в суровите утра.
    Аз живея за нея на ръба. ♫ 

    ♫ Всеки ден
    е предизвикателство
    и победителят  
    винаги е тя. ♫


    ♫ Аз живея за нея, защото
    нямам друг път,
    защото музиката, нали знаеш,
    е единственото нещо,
    което няма да предам никога. ♫ 

    ♫ Живея за нея, защото тя ме дарява
    със спокойствие и ноти на свобода.
    Ако някога бих живял отново,
    пак щях да живея за нея. ♫

    ♫ Аз живея за нея, музиката!
    Аз живея за нея!
    Аз живея за нея, тя е уникална!
    Аз живея за нея!
    Аз живея за нея! ♫

     



    0 коментара:

    Публикуване на коментар

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
     
    -------------