събота, 22 януари 2011 г.

GEORGE MICHAEL "Father Figure"



»»-(¯`v´¯)-» Това е всичко, което исках
нещо специално, нещо неприкосновено
в очите ти, дори за миг да легна до теб,
самоуверен и неподправен.
Понякога си мисля, че никога
няма да ме разбереш.
Може би тоя път е завинаги
кажи, че ще бъде.»»-(¯`v´¯)-»



»»-(¯`v´¯)-» Това е всичко, което ти искаше –
нещо специално, някой неприкосновен
в живота ти, кото за миг да лежи
топъл и неподправен до теб!
Понякога си мисля, че никога
няма да ме разбереш,
но нещо ми подсказва, че заедно
бихме били щастливи!»»-(¯`v´¯)-»



»»-(¯`v´¯)-» Ще ти бъда като духовен баща,
постави малката си ръка в моята –
ще бъда твой проповедник и учител.
Ще бъда всичко, което ти хрумне
( това би ме направило истински щастлив )
Ще бъда твой отец –
Писнало ми е от лошия късмет
( позволо ми )»»-(¯`v´¯)-»




»»-(¯`v´¯)-» Ще бъда, този който ще те обича
до края на света!
Това е всичко, което исках,
но понякога любовта се бърка с престъпление.
Това е всичко, което исках –
да видя блясъка в сините очи
на моята любима.
Сега си мисля, че тя ме разбира.»»-(¯`v´¯)-»


 



»»-(¯`v´¯)-» Ако имаме вяра един в друг,
тогава можем да сме силни.
Ще ти бъда като духовен баща,
постави малката си ръка в моята –
ще бъда твой проповедник и учител.
Ще бъда всичко, което ти хрумне
Ще бъда твой отец –
писнало ми е от лошия късмет
( позволи ми )»»-(¯`v´¯)-»




»»-(¯`v´¯)-» Ще бъда, този който ще те обича
до края на света!
Ако ти си пустинята, аз ще бъда морето
ако някога жадуваш за мен –
каквото и да поискаш, това ще бъда!
Така, че когато си спомниш, онези които
са лъгали, че ги е грижа, но са се
смели, когато ти си плакала...
Красавице, тогава не мисли за мен,
защото всичко, което съм искал някога
е в очите ти….»»-(¯`v´¯)-»





»»-(¯`v´¯)-» А любовта не може да лъже, не…
( скъпа )
Любовта ми е завинаги!
( раят е целувка и усмивка )
Просто се дръж, дръж се,
Аз няма да те пусна скъпа!
 Ще бъда, този който ще те обича
до края на света!»»-(¯`v´¯)-» <


0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------