петък, 25 февруари 2011 г.

Shakira - Gypsy

Shakira - Gypsy
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Шакира - Циганка 



♥ Разби сърцето ми на пътя.
Прекарах уикенда
събирайки парчетата обратно..
Приятелите и мислите ми преминават през мен,
вървежът става твърде скучен,
когато се учиш да летиш. ♥ 



♥ Не е като връщане у дома.
Слез от върха
и кой знае какво можеш да намериш.
Няма да призная всичките си грехове.
Можеш да се обзаложиш, че аз ще опитам.
Но аз винаги ще печеля. ♥


˜”*°•.˜”*°•.Lღ√Ƹ Lღ√Ƹ Lღ√Ƹ..•°*”˜.•°*”˜
.•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ೋღ❤ღ- .˜”*°•.˜”*°•..•°*”˜ 


♥ Защото аз съм циганка.
Идваш ли с мен?
Аз мога да открадна дрехите ти
и да ги облека ако ми стават.
Никога не съм правила споразумения..
като циганка.
И няма да се върна долу,
защото животът вече ме е спрял.
И няма да плача.
Аз съм твърде млада, за да умра.
Ако ти ме оставиш..
защото аз съм циганка. ♥ 



♥ Не мога да скрия
какво съм направила.
Белезите ми напомнят
до къде съм стигнала
с някого..
Само тичам с ножиците,
когато искаш да се нараниш. ♥




♥ Аз казах 'Хей, ти не си глупак,
ако кажеш 'НЕ'!
Не е ли това начина по който живота продължава?
Хората се борят с неизвестнотта..
Хайде да продължим пътя си заедно..
Хайде да продължим пътя си заедно..♥ 


♥ Защото аз съм циганка.
Идваш ли с мен?
Аз мога да открадна дрехите ти
и да ги облека ако ми стават.
Никога не съм правила споразумения..
като циганка.
И няма да се върна долу,
защото животът вече ме е спрял.
И няма да плача.
Аз съм твърде млада, за да умра.
Ако ти ме оставиш..
защото аз съм циганка. ♥





0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------