събота, 26 февруари 2011 г.

Добро утро, Слънце!

Добро утро, Слънце! Усмихни се за мен!
Озари с твоята светлина моя ден.
Подай ми топла ръка, поведи ме,
погали косите ми, с нежни устни докосни ме.

∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵


∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵

Дай ми частичка от твоите протуберанси,
дъга направи ми, вземи ме във плен.
Вятърът около мен да прави реверанси
и палаво, закачливо да танцува със мен.

∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵

Лъчите ти пътека да бъдат за моите мисли.
Огън в камината на душата ми - твоят плам.
Нежното твое докосване - за сърцето полет птичи.
Отблясъците твои в морето - в зеницата храм.



Подари ми детски смях, като арфа звънлив.
Слънчеви зайчета изпрати ми против самота.
Засвири ми на сребърна флейта от морски вълни.
Превърни моя ден в приказна красота!

∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵
Автор katerina- (Катя Вангелова)


∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵∴ ∵

1 коментара:

Анонимен каза...

MNOGO GOTIN KLIP! UAU U U!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------