понеделник, 27 юни 2011 г.

Juanes - A Dios Le Pido

Очите ми да се събуждат със светлината
на твоя поглед...


A Dios Le Pido (На Господ се помолих....)



Дано майка ми да не умира
и баща ми да ме запомни,


A Dios Le Pido



Да останеш при мен
и никога повече да не напуснеш живота ми,

A Dios Le Pido
Моята душа да не е никога уморена,
когато те обичам, любов моя,


A Dios Le Pido



За останалите дни които ми остават
и за нощите които още не са дошли,


A Dios Le Pido

и За децата на децата ми,
и за децата на децата ти,


A Dios Le Pido


За моето село да не се пролива толкова кръв,
и да се изправят моите хора,

A Dios Le Pido

моята душа да не е никога уморена,
когато те обичам, любов моя


A Dios Le Pido



Да ти дам още един миг живот,
да ти предам сърцето си,
да ти дам още един миг живот,
и за да остана винаги на твоя страна,
за още миг живот,


A Dios Le Pido



И ако умра да бъде от любов,
и ако се влюбя да бъде в теб...
И този глас да е всичко на това сърце,
всеки ден се моля на Бог....





0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------