петък, 20 май 2011 г.

Rihanna - Te Amo!!!

Rihanna - Te Amo!!! 


♪´¨`*•.¸♥ .•*´¨`*•.♪
Обичам те,обичам те-
ми каза тя, разпознах болката в гласът и.
После танцувахме канделабри.
Тя ме водеше.
Тогава погледнах в очите и, които казваха:
"Всичко приключи!"





И тогава тя каза -"Обичам те..
Сложи ръката си на кръста ми:
Казах и "Не",
Тя плачеше - Обичам те..казах и че няма да избягам,
но искам да ме пусне.
Душата ми плаче, без въпросът защо!
Казах и "Обичам те. Нека някой ми каже, какво значи това?!
Не означава ли "Обичам те"
Мисля че няма значение - Обичам те!
Не означава ли Обичам те ?! 
 ♪¸ .•*´¨`*•.♪´¨`*•.¸♥ .•*´¨`*•.♪


. ♪´¨`*•.¸♥ .•*´¨`*•. ♪¸ .•*´¨`*•. ♪¸.•*´¨`*•.♪
Обичам те.обичам те, страхува се дори да диша
Държа ръката и, нямам друг избор
Издърпа ме и отидохме на плажа, започнахме да танцуваме
Приготвих се да тръгвам…
Тогава ме последва и ме попита: Защо?
Всичко ли свърши? 



И тогава тя каза - обичам те..
сложи ръката си на кръста ми.
Казах и "Не".
Тя плачеше - обичам те! Казах и че няма да избягам,
но искам да ме пусне.
Душата ми плаче, без въпросът защо!
Казах и, обичам те.Нека някой ми каже, какво значи това?!
Не означава ли обичам те ?!
Мился че няма значение - обичам те!
Не означава ли обичам те ?!  
 ♪¸ .•*´¨`*•. ♪¸ .•*´¨`*•. ♥ .•*´¨`*•.♪



 ♪´¨`*•.¸♥ .•*´¨`*•. ♪¸ .•*´¨`*•.  
Гледа ме как танцувам цяла нощ,
по светлините защото иска да разбера.
Всичко което ни трябва е малко любов,
аз не се страхувам, да почувставам любовта.
Но не се чувствам по този начин! 



И тогава тя каза-обичам те..
сложи ръцете си на кръста ми.
Казах и "Не".
Тя плачеше - обичам те. Казах и, че няма да избягам,
но искам да ме пусне.
Душата ми плаче, без въпросът защо!
Казах и, обичам те.Нека някой ми каже, какво значи това?!
Не означава ли обичам те?!
Мился че няма значение-обичам те!
Не означава ли обичам те?! 
 ♪´¨`*•.¸♥ .•*´¨`*•. ♪¸ .•*´¨`*•.♪  



 

1 коментара:

Bogi каза...

"Всичко което ни трябва е малко любов,
аз не се страхувам, да почувставам любовта."
Приятна музика и силни чувства!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------