четвъртък, 20 май 2010 г.

Добро Утро Слънце:)

Слънцето с лъчите си погали
кротко спящата земя.
И безброй мечти запали
в нашите, човешките сърца! 
Във прозореца ми утрото надникна
и събуди ме от краткият ми сън.
А в душата ми пак доброта поникна
ще я подаря на всички хора вън! 

 
 Искам днес да бъде като вчера!
Искам пак да бъде хубав моя ден!
Във сърцето обич ще намеря!
Дар за всеки тя ще е свещен! 


Добро утро! Весел ден!
Слънчев поздрав приеми от мен!
И с усмивка на уста
поздрави все пак деня!  

 Нека само слънчеви лъчи,
да огреят твоите очи!
Днес е хубав ден,
морски огън приеми от мен! 


 Слънцето с лъчите си погали
кротко спящата земя.
Топлината му за януари
ще запазят нашите сърца!


0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------