понеделник, 18 октомври 2010 г.

Животът е.......

Животът е предизвикателство -посрещни го!
 
Животът е дар –приеми го!

Животът е приключение –осъществи го! 


Животът е пътешествие –направи го!

Животът е мъка -преодолей я! 

Животът е дълг -изпълни го!

Животът е игра -изиграй я!  


Животът е тайнство –открий го!

Животът е песен –изпей я! 


Животът е възможност –използвай я!

Животът е обещание –спази го!  
 


Животът е любов –открий я!

Животът е красота –възхвали я! 



Животът е загадка –разреши я!

Животът е битка –спечели я! 



Животът е истина –осъзнай я!

ЖИВОТЪТ Е ЦЕЛ – ПОСТИГНИ Я!

Не забравяй:ТВОЯТ ЖИВОТ зависи единствено и само от ТЕБ! 




Ако ТИ си го направиш хубав и приятен,той действително ще бъде такъв... 



Просто, защото... такъв е ЖИВОТЪТ!

бутони към социални мрежи

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------