неделя, 26 декември 2010 г.

Scorpions - Send Me An Angel


Scorpions - Изпрати ми ангел



Мъдрият човек би казал да извървиш
пътя до зората.
вятърът ще брули лицето ти,
докато годините минават неусетно
чуй този глас, някъде от дълбините
това е зовът на сърцето ти.
Затвори очите си и ще откриеш
как мракът се отдалечава...

Ето ме - тук съм
ще ми изпратиш ли ангел?
Ето ме - тук съм
в земята на утринната звезда.

Мъдрият човек би казал да намериш своето място
в окото на бурята.
стреми се да откъснеш розите по пътя си,
но внимавай с техните бодли.

Ето ме - тук съм
ще ми изпратиш ли ангел?
Ето ме - тук съм
в земята на утринната звезда.

Мъдрият човек казва само да
вдигнеш ръката си
и ще усетиш очарованието,
намери вратата за обетованата земя,
просто вярвай в себе си.
Чуй гласа, някъде от дълбините
това е зовът на сърцето ти
затвори очи и ще откриеш
как тъмнината се отдалечава...

Ето ме - тук съм
ще ми изпратиш ли ангел?
Ето ме - тук съм
в земята на утринната звезда.

бутони към социални мрежи


2 коментара:

nana каза...

Аз също търся своя.

nasko каза...

edna dobra pesen!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------