петък, 22 юли 2011 г.

Mick Jagger feat. Lenny Kravitz - God Gave Me Everything





Можеш да видиш това в чисто синьо небе.
Можеш да видиш това в очите на жена.
Можеш да чуеш това в плача на твоето дете.
Можеш да чуеш това в любовната си въздишка.
Можеш да докоснеш това в семенце от пясъка.
Йе, задръж го точно тук
в дланта на ръката си.
Чувствай го около себе си всеки ден
и слушай какво искам да ти кажа

Виждам това в полунощното слънце.
И чувствам го в надбягването, което спечелих.
И чувам го във ветровитата буря.
И чувствам това в ледовитото разсъмване.
И вдишвам това във вкуса на виното.
И го виждам в лицето на баща ми.
И го чувам в една симфония.
И го чувствам в любовта,
която показваш към мене.



Йе, Господ ми даде всичко, което поисках
О, хайде, ела,
ще ти дам всичко това.
Господ ми даде всичко, което поисках.
Хайде, ела,
ще ти дам всичко това на теб.


Не мога да се спра, не мога да се спра.
Все още търся сега.
Господ ми даде всичко, което поисках.
О, хайде, ела,
ще ти дам всичко това.
Луд ме нарече.
Всичко е в твоята глава.

Mick Jagger feat. Lenny Kravitz - God Gave Me Everything

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------