събота, 5 март 2011 г.

Meat Loaf ⊰♥⊱I'd Do Anything For Love⊰♥⊱




⊰♥⊱Meat Loaf - I'd Do Anything For Love⊰♥⊱ (But I Won't Do That)


Бих направил всичко за любовта,бих побягнал до ада и обратно.

Бих направил всичко за любовта,никога не бих те излъгал и това е факт.
Но никога няма да забравя начинът,по който се чувстваш сега,о не,няма начин
Бих направил всичко за любовта,но не бих направил това,не бих направил това



...всичко за любовта,бих направил всичко за любовта

Бих направил всичко за любовта,но не бих направил това,не бих направил това
Някои дни не идва лесно, а някои дни не идва трудно
Някои дни не идва изобщо и това са дните, които нямат край
Някои нощи издишаш огън, а други нощи си скована в лед
Някои нощи си като нещо невиждано преди, и което няма да видя повторно
⊰♥⊱

Може би съм луд,но е лудост и е истина
Зная,че можеш да ме спасиш,никой друг не може да ме спаси,освен теб
Докато планетите се въртят,докато звездите горят
Докато мечтите се сбъдват,по-добре да повярваш
⊰♥⊱

Че бих направил всичко за любов, ще съм там до последното действие
Бих направил всичко за любов, ще се закълна и ще подпиша договор


....че бих направил всичко за любовта,ще бъда там до края.

Бих направил всичко за любовта, ще се закълна,ще сключа договор.
Но никога няма да си простя ако не изминем целия път тази нощ
И бих направил всичко за любов, о, бих направил всичко за любов
О, бих направил всичко за любов, но няма да направя това. Не, няма да направя това!



Някои дни просто се моля за тишина, а други - за душа
Някои дни се моля на богът на секса, барабаните и Rock 'N Roll-а
Някои нощи губя чувството,а други - губя контрол
Някои нощи изгубвам всичко, гледайки те как танцуваш, а гръмотевици трещят
⊰♥⊱


Може би съм самотен и това е, което трябва да бъда.
Има само едно,единствено обещание,което мога да спазя
Докато колелата се въртят, докато огньове горят
Докато твоите молитви се събдват, по-добре да повярваш.
...че бих направил всичко за любовта,знаеш че е истина и е факт.
Бих направил всичко за любовта и няма връщане назад.
⊰♥⊱

Но никога не бих могъл да го направя по-добре отколкото с теб

И бих направил всичко за любов, о, бих направил всичко за любов
Бих направил всичко за любов, но няма да направя това. Не, не, не, няма да направя това!




Но никога няма да спра да те сънувам всяка вечер от моя живот, няма начин
И бих направил всичко за любовта,ох,бих направил всичко за любовта
Бих направил всичко за любовта,но не бих направил това,не бих направил това
⊰♥⊱


⊰♥⊱Ще ме повдигнеш ли на високо, ще ми помогнеш ли да сляза?
Ще ме измъкнеш ли от този забравен от бога град?
Можеш ли да направиш ли всичко по-малко студено?

 Мога да направя това!Мога да направя това!


⊰♥⊱Ще се отнасящ ли с мен като със свещена? Ще ме ме прегърнеш ли здраво?
Можеш ли да разкрасиш живота ми,чувствам се изтощена от това черно и бяло?
Можеш ли да направиш ли всичко по-малко студено?



 Мога да направя това!Мога да направя това!

⊰♥⊱Ще направиш ли магия,със собствените ти две ръце?
Можеш ли да построиш изомруден град с тези прашинки пясък?
Можеш ли да ми дадеш нещо,което да отнеса у дома?

 Мога да направя това!Мога да направя това!


⊰♥⊱Ще ми дадеш ли всичко,което желая?
Ще ме поливаш ли със свещенна вода,ако се разгорещя твърде много?
Ще ме заведеш ли на места,които не знам?

Мога да направя това!Мога да направя това!

⊰♥⊱Скоро ще забравиш всичко
Беше кратък миг на нощно веселие...
И ще разбереш,че е време да продължиш напред


 Няма да направя това!Не,няма да направя това!


⊰♥⊱Познавам тази територия,била съм наоколо
Всичко се превръща в прах и всички ще паднем
И рано или късно,ти ще се размотаваш наоколо


Няма да направя това! Не,няма да направя това!
Всичко за любовта,бих направил всичко за любовта
Бих направил всичко за любовта,но няма да направя това,не,няма да направя това

 Meat Loaf - It's All Coming Back to Me Now 

 Meat Loaf - Not A Dry Eye in The House

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------