четвъртък, 7 април 2011 г.

I'll stand by you - The Pretenders

Pretenders - Ще стоя до теб




О, защо изглеждаш толкова тъжен.
Сълзите са в очите ти.
Ела при мен сега.
Не се срамувай да плачеш.
Позволи ми да погледна в теб,
защото аз виждам и тъмната ти страна.



Когато падне нощта
и не знаеш какво да правиш.
Нищо, което признаваш,
не може да ме накара да те обичам по-малко.
Ще стоя до теб.
Ще стоя до теб.
Няма да позволя на никой да те нарани.
Ще стоя до теб.



Така че, ако чувстваш, че не можеш вече,
не го задържай в себе си.
Ела и сподели с мен сега.
Хей, какво има да криеш?
Аз ще се ядосам също.
Все пак доста приличам на теб.
Когато си на кръстопът
и не знаеш кой път да избереш.
Позволи ми да дойда с теб,
защото дори и да сгрешиш,
ще стоя до теб.
Ще стоя до теб.
Няма да позволя на никой да те нарани.
Ще стоя до теб.



Вземи ме в най-мрачния си час.
И никога няма да те разочаровам.
Ще стоя до теб.
И когато...
Когато падне нощта, скъпи
и се почувстваш самотен,
няма да си сам.
Ще стоя до теб.
Ще стоя до теб.
Няма да позволя на никой да те нарани.
Ще стоя до теб.





I'll stand by you - The Pretenders

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------