четвъртък, 30 юни 2011 г.

Happy July Morning ♥

Днес e 1 юли ... и въпросът e: Какво е “Джулай морнинг”?

Джулая (или нечленувано Джулай, по името на известната песен на Юрая Хийп от 1971 година, July Morning) е най-традиционният хипи празник в България, възникнал във Бургас в средата на 80-те години на миналия век.

Там аз бях във юлска сутрин,
за да търся любов,
с магията
на новото зазоряване
и с прекрасното Слънце


Под звуците
на първите птичи песни.
Дома си оставих
по средата на бурята
и на нощта зад мен,
и на моя собствен път.


Със деня идваше решението - ще търся теб!


Търсех любовта
на странни места,
не остана камък,
който да не преобърна.
Трябва да са били сигурно повече
от хиляди лица,
но никой, не чувствах
като огън, който гори.



В моето сърце, в моите мисли, в моята душа.


Там аз бях във юлска сутрин,
за да търся любов,
с магията
на новото зазоряване
и с прекрасното Слънце


Под звуците
на първите птичи песни.
Дома си оставих
по средата на бурята
и на нощта зад мен,
Да, и на моя собствен път.
"Uriah Heep - July Morning "


Щастливо лято на всички!

1 коментара:

Анонимен каза...

ZAPAZETE SVOBODNIA SI DUH!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-------------